onsdag 17 december 2008

En aspekt som helt gått mig förbi...

... är denna: Klicken här!

Vad händer om alla pengar blir digitaliserade? Läs och beakta, ty detta kan vara morgondagen om alla sitter tysta och tittar på. Säger inte att man måste tycka som jag och undvika att det händer, men det är bra om folk är medvetna vad de inte protesterar mot.

På en lite ljusare punkt så upptäckte jag just Brazil. Helt underbara! De släppte dessvärre bara två skivor och finns inte längre, så jag tänker inte ens försöka få tag på skivorna lagligt.

... okej då, jag är en sucker för musik. Jag kommer att köpa det inom en snar framtid. Men jag förstår inte varför folk drar paralleller till At The Drive-In, grupperna är så långt ifrån varandra som man kan komma. Åtminstone i mina öron.

Inga kommentarer: